السبت، نوفمبر ١٠، ٢٠٠٧


أيتها النجوم , هاك نجواى
ترنو اليك , بعد أن سدت طريقها الأبواب والمسافات
فأنا وحيد ,فى دروب الغربة السوداء
أبغى خبايا النجم والأضواء
دروب منذ وطأتها...تذكرت أن لى قلبا هناك
حينها أدركت..
أن حبى لم يزول
سوف أطوى الوقت طيا
سوف تجرفه السيول
لن أدع قلبى يموت هناك
تحت أقدام الوعول
سوف أطرق كل باب
سوف أقتل كل غول
سوف أكسر كل ناب
لكن....
لن أدع حبى يزول

هناك ٤ تعليقات:

الجنوبى يقول...

هى حلوة بس مباشرة شوية ودا بيديها بعض السذاجة

The Führer يقول...

يا عمرو ارجوك ارحمنى , يا اخى انت ورايا ورايا حتى وانت ف مصر , فاكر انك اول مرة شفتها رحت تهول عليها والله وتسلم ايدك والشغل بتاعك دة والقوة والذى منه , يا عمرو انا مش شاعر انا باكتب اللى بحس بيه مش أكتر انت عايز تعتبره شعر براحتك بس اوعى ترسم دور الناقد علشان انا مش امل دنقل , ع العموم وحشتنى يا مان

الجنوبى يقول...

لكن يادك اكيد انت عارف حتى الكلام لو ماكنش شعر لازم يكون فيه فكرة تشغل الدماغ وعلى كل ان مانقدرش نعتبرك شاعر ولا نسيت الفاخورة

ojg يقول...

أنا بقالي فترة بقرأ إسم مدونتك بس مش عارفة ليه مش بخشها
لغايه انهارده
دخلت
واول موضوع قريته شدني للتاني للتالت
لحد موضوعنا هذا
عشان كده علقت هنا
بجد اسلوبك حلو أوي
وأنا زعلانه اني مكنتش بقرالك
ومبسوطة اني عرفت مدونتك
إلى الأمام يا روميل
قصدي يا فوهلر
:)